30 oktober 2008

4 år och 3 veckor bakåt i tiden...

...såg det ut såhär! (kika på den röda "bollen" i mitten, ni kan inte missa :) )
Jag kände mig milt sagt ganska pösig ;)


Nu 4 år senare är det tatueringar som gäller :)
(bilden är lite äldre än dagens dato)


Åh, vad vi har kalasat! Jag är alldeles slut!! Vi har hunnit med ett släktkalas (ett tillska ännu ordnas då alla inte har kunnat komma) och ett barnkalas.
Och skoj har vi haft :). Många många barn hade vi hos oss på kalas och det var full fart på redan från minut ett att jag aldrig hann ta bilder. Synd för alla barnen hade klätt ut sig så fint till maskeradkalase och nu har vi inga fina bilder att lägga i albumet.
Nästa gång vi ska ha kalas innomhus med såå många barn (12st i åldrarna 2-5) så kommer jag nog att tänka efter 2 gånger innan jag skickar inbjudningarna. Nu förstår jag bra att det finns regler på dagisar om hur många barn per vuxna det får vara... :)

Som ni kanske märkt så har jag inte varit här så mycket nu. Vi har så mycket vi sysslar med nu när vi är hela familjen samlad. Utearbete finns hur mycket som helst, det gäller att förbereda sig inför vintern och göra så mycket vi kan medan vi är flere...

Tack för att ni tittar in, och tack för alla kommentarer jag fått av er hittills :)

Sköt om er, vi ses!

5 kommentarer:

Galleri MochB sa...

Ser härligt ut när du vilar koppen på magen...;O) Ja så fort tiden går. På samma gång är det skönt när de växer upp men på samma gång vill man vrida tiden tillbaks och snusa i sej den där härliga bebisdoften...

A home far away sa...

Ja tiden går fort jag har redan en dotter som är 12 år! Och jag känner mig inte en dag äldre än 25, haha


Ha en fin kväll
Kram Gunilla i Singapore

alegni sa...

virvelvindar har en förmåga att fort växa sig stora ;)
kan ni inte ta en dag ledigt nu när ni får rå om varandra alla fem!
skön helg!

Vecka - Vecka sa...

Ja, tiden går så fort! Roliga bilder!

Kram,Lotta

Kamomilla sa...

Bra kopphylla hade du! :)