21 oktober 2008

Höstlov - del 2

En bild säger mer än tusen ord!

Är det inte så? Tänker inte gå destuvidare djupare in på vistelsen på Nagu mer än att vi hade det fantastiskt skönt! Nagu är nog såå vackert. Vi gjorde oxo en sightseeing runda men då kom jag ju inte för mej att ta bilder såklart...
Alla bilder är tagna runt husknuten hos min väninna.

De har dessutom en härlig trädgård full med fruktträd och bärbuskar. De bilderna ser ni längre ner.











Avslutar, med en bild som lite lutar ;), med en liten ö som finns vid färjfästet. Min fantasi skenar iväg och kan inte låta bli att undra om inte där huserar små fén... Som en liten fé ö där äventyrena avlöser varandra.... Och tomtar och troll... :)
Nu ser ju bilden inte lika fin ut som den riktiga men kan inte hjälpas.

4 kommentarer:

Galleri MochB sa...

Ser ut som om ni haft underbara höstlovsdagar! Härliga bilder... Ha en bra dag!

mitt skärgårdsliv sa...

Fina bilder, ni hade not ett lyckat höstlov. Ja visst bor det fen på den fina ön... Ha det bra!

♥ Fyra årstider sa...

Där jag bor brukar jag med gå och fundera på om det inte bor en och en annan tomtenisse.
Kram Lotta

A home far away sa...

Så ljuvlig höstbilder!

Ha en fin kväll önskar Gunilla i Singapore