30 september 2008

En kall höstmorgon





Ha en skön tisdag!

12 kommentarer:

Kamomilla sa...

Åh så vackert!

Livet på Sjögård sa...

Ja, visst är det. Kom bara på mittiallt en dag ta bilder på allt vackert. Har ju som sagt ingen "riktig" kamera, fotar med min telefon men helt skapliga bilder tar den nog....

Sjöboden sa...

Hej!!

Vad kul med en "havsnära" blogg :-) Vad fint ni bor!! Lägger dig till min lista också!

KRAM C

Vecka - Vecka sa...

Vilka vackra bilder!

Om att tvätta fönster.. hör inte till mina favoritsysselsättningar och inget som prioriteras här hemma.. Vi har bott i vårt hus i snart två år, och jag har bara tvättat köksfönstret.. en gång.. Värre än så kan det inte bli.. Men vi har som tur inte någon väg intill, så det blir inte såå smutsigt. Syns bäst då solen lyser på..

Ha en skön höstdag!

Kram,Lotta

Skatan sa...

Godkväll!

Underbart vackra bilder!

/A.

Livet på Sjögård sa...

Gokväll :) Och tack!

Galleri MochB sa...

Visst är det ok...:O) Så vackert ni bor! Vilka vackra bilder! Kommer gärna igen och hälsar på. Ha en trevlig helg!

alegni sa...

vilka otroligt fina bilder! jag kan inte fatta att du tagit dem med din telefon. min tar helt sunkiga bilder...
ha en skön helg!

Vecka - Vecka sa...

Det finns fina bokstäver på Stockmann! Har själv ett M till min Max.

Trevlig helg!

Kram,Lotta

Anonym sa...

Vilka vackra bilder!

♥ Fyra årstider sa...

Vad härligt du bor vid vattnet..lite av en dröm.
Kram Lotta

mitt skärgårdsliv sa...

Hejsan, här har jag inte kikat in tidigare. Själv bor jag också vid vattnet härligt... Kikar nog in igen. Lägger dig i min blogglista :)