30 april 2009

Valborg och 1 maj



firade vi med disco, barnen och jag, och far i huset var och startade igång strandbastun. Skulle egenligen posta inlägget igår redan men jag orkade sedan inte mer. Var så trött så trött, jobbet kräver sitt med tidiga mornar (är lite ovan ännu), känner mej lite grötig i huvudet så jag låter bilderna tala för sej :)


Klockan är 18 och vi kan börja fira :)


Glad sjörövar lillebror (om än lite suddig...)




Det är störtomöjligt att få en vanlig bild på storasyster, hon spexar alltid, teaterapa som hon är :)
Fast den nere till vänster blev riktigt fin.


De har sina "disco-kläder" på och är redo för fest :)




Festen var livad må ni tro, full fart på...
Helst skulle de ha hört på "Hard rock halleluja" av ni-kan-gissa-vem :) men just den låten hade jag inte.

Popcorn hör till också...


Och lite mera spex :) *ihahhaa*


Kalasbordet besöktes ofta


Men som med alla fester så tar det roliga slut i något skede...


....och kvar ligger det mindre roliga... ;)



Vi har vaknat till ett fantastiskt fint första maj väder. Bara vi alla vaknat till ordentligt ska vi börja röra oss utåt och jag ska ta och putsa opp lite grejer som jag var och hämtade hem från ett rivningshotad bastubyggnad förra helgen hos min farmor.
Jag har lovat att visa många olika saker men allt kan inte visas på en gång så får ta och dela upp det an efter... Tålamod.... var det väl jag behöver :)

~~"~~ Hoppas Ni har en fantastisk helg ~~"~~

3 kommentarer:

alegni sa...

härliga partybilder! din äldsta dotter är mamma upp i dagen!
här ville ingen dansa igår, surpuppor ;)

Fam. M sa...

Tack för besöket! Kommer gärna igen=)
Era barn e bara för "goa" (skratt) mellersta sprang ju ifatt oss med en tussilago som jag sku plantera på vår gård sen fick jag en kram o så sa hon "vi syns igen nästa år!!!! Ha,ha,ha........ =)

Hälsa henne att vi nog kanske dyker upp före det, nästa gång med Emil med!

Kamomilla sa...

Härliga ungar ni har!!!
Ha en skön helg!
Kamomilla