17 april 2009

Våga


Har tidigare skrivit att jag varit på "smyckesparty" - Våga-kväll- och det var dax för ett igår igen. Tänkte nästan missa hela tillställningen, för glömsk som jag är så glömde jag anmäla mitt intresse att delta... *typiskt mej* men det hela ordnade sig till all tur, tack snälla Charlotta :)
Sku inte ha velat missa det!

Stämningen på "partyt" var härligt avslappnat, inte minst pga trubaduren som seglade runt i lokalen och sjöng och spelade på sin gitarr, men att vara omringad av vackra saken får mej alldeles salig, och kanske ost och vin bordet hade nåt med saken att göra också :)

Synd bara att man inte kan köpa hem av allt man såg.... ;)


























Kunde inte bestämma mej för vilka bilder jag sku visa så jag visar en hel del... Nåt jag inte kom ihåg att ta bild på var ost och vinbordet och klädstången med TineK kläder.

Svärmor och makens lillebrors flickvän förjde med, och även lillebror. Honom kunde jag inte lämna hemma med gubben som ju har sitt ben av. Därav är endel bilder suddiga, lillebror var inte precis stilla i famnen :) Ändå gick allt bra.

Vad jag köpte hem visar jag en annan dag, just nu väntar nåt spännande att göra, nåt jag har velat göra länge men inte fått "lov" till förrän nu *helighetsfull*
:)

6 kommentarer:

Sussie sa...

Men oj så mycket vackert. Jag förstår att det var svårt att bestämma sig. Fjärilen av pärlor är ju helt underbar :) Ha en fin dag.

Kamomilla sa...

En hel del bling bling det där...

mitt skärgårdsliv sa...

Å så mycket fina smycken!! Önskar dig en trevlig helg!!

Fam. M sa...

Ååh så ljuvliga bilder...=)

Funccis sa...

Va ljuvliga smycken! Vems? Jag älskar smycken och nu finns det massor oxå i vanliga affärer, tex Vintage Stories på Kapp Ahl. Lokalen liknade Cafe' Cabriolet? Usch va jag längtar till Borgå! Men kram till dej och bisin, hoppas han är på bättringen!

Anne sa...

Oj så mycke fina bilder på vackra saker!
Det bara kliar i fingrarna =)

Såg ut som om ni hade en härlig dag på stranden häromdagen också, vårsolen är sååå härlig!

Kram Anne