3 januari 2009

Tillbaka

Det blev för mycket att ta hand om till jul och nyår så jag måste helt enkelt ta en paus från datorlivet, och det kom så plötsligt att jag inte kommit mej för att meddela. Det känns nog lite som jag måste förklara mej själv... :)

Åh! Har saknat att kolla runt och se vad alla har för sig...
Jag hoppas ni alla haft en skön och härlig julhelg med nära och kära :) Vi fick hem våran pappa kvällen innan julafton så vi var alla samlade och det var huvudsaken. Julmiddag åt vi hos svärmor och svärfar så det var skönt att inte behöva ställa igång med det här hemma, men istället bjöd vi på kaffe åt svärföräldrarna och min makes båda bröder hos oss medan vi väntade på julgubben.

Nu så har det hänt. Jag är en i mångden. Jag har fyllt 30! Jag ordnade ett nyårskalas eftersom jag fyllde på mellandagarna och tyckte att en sådan födelsedag ska firas med buller och bång. Såhär kan man se ut då:



Jag! :)

Festfin till kalaset.

Makens lillebror och jag.

Min lillasyster och lillebror.

Några andra från kalaset.


Ha det bäst och vi hörs! :)

6 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Den festen skulle jag vilja varit på..så söta.
Kram Lotta

mitt skärgårdsliv sa...

Ni måste ha haft roligt på den festen så skojiga bilder ;) Försenade gratulationer till dig!!! Kram!

Sjöboden sa...

Haahhhahahah!! Så himla roliga! Hoppas att du hade en riktigt bra födelsedag.

Kram c

Lina sa...

Vilken fin bild du har på Just nu..! Det ser ut precis som här (även om vi inte har en sådan fin båt). Kan ni åka skridskor på isen?
Hälsningar, Päivi

Livet på Sjögård sa...

Päivi: Jo den är ca 10cm tjock för tillfället. Såhär fin is har vi inte haft på 2-3-år som vi har nu...

alegni sa...

försenade men hjärtliga gratulationer på födelsedagen igen en gång :)
ni ser så tjusiga ut...