8 februari 2009

Kalas för små



Vi hade kalas åt lillebror på lördag. Alla hans småvänner var bjudna och även om inte alla kunde komma var det riktigt passligt med gäster ändå. (minns med skräck i ögonen mellansyster kalas i höstas, 12 barn mellan 2-5 år, och jag ensam med dem alla... Huh!)


Killkalas betyder helt klart: Bilar!
Nu har vi åter bilar så vi klarar oss ett tag frammöver... :)


Så, ett barnkalas över, släktkalas nästa lördag att se frammemot. Då firar vi 30+2 år :)



Bilar, bilar...




Kanelbiscotti och kaffe, en oslagbar kombination!

Muffinsmums med white chocolate-cream cheese buttercream
(och de ljusröda med jordgubbssmak)!
Gott med ack vad mäktigt.

Kladdkaka, mmm...



När kvällen kom och gästerna hade gått förlängesedan, disken bortplockad och 2/3 barn och sova, låg jag i framstupa sidoläge i soffan. Kunde inte röra en muskel, och huvudet värkte, då kommer storasyster och pyssler om mej. Vad jag är lyckligt lottad med en tös som hon! <3
Nu ska vi njuta av en pysselfri söndag och bara vila!
Ha det så skönt!

6 kommentarer:

alegni sa...

vad fina kalasbilder du bjuder på idag!
åh, så gullig hon är, din flicka!

Kamomilla sa...

Skoj med kalas!

Sjöboden sa...

Vilket härligt killkalas!

A & Lilla P sa...

Vad mysigt med kalas!
Härliga bil-ljus! : )

Marie//Tekla Maräng sa...

Förstår mer än väl att du hamnade i framstupa sidoläge efter den festen. Så fina bilder du har tagit av festen som jag kan tänka mig var både livad och skoj.
Kram Marie

PiaMaria sa...

Vad muffinsarna ser underbara ut!!!

Kram P