17 juni 2012

Finaste Bröllopet

 Jag :)

 Fina H och G :)

 Fina C och J :)

 Bordsplacering


Fina pioner vid varje bord. Även brudbuketten bestod av de finaste vita pionerna...


Dansade nästan hela natten... :)

Mina skor på krok :)

Ååh, vilket fiint bröllop jag varit på i går. Väldigt vackert och rörande med många fina stunder :)
Maten var god, snapsvisorna roliga och sällskapet förtäffligt :)
Dansade så jag tillslut fick lämna skorna och dansa barfota... Ramlade i säng nångång då det var så ljust att man nästan trodde det var dag redan.
Önskar brudparet det allra vackraste liv tillsammans! <3

5 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Ljuvligt med bröllop och du hade så nätt klänning på dig :)
Ha en fin ny vecka!
kram Tini

Kamomilla sa...

Oj wau!!!

Så Vitt Jag Vet sa...

Vau vad du var fin... Jo jag hörde på torget att det skulle va bröllop ;) Ljuvligt bröllopstema... Härlig bild med skorna på knaggen !
Kraam
Sanne

nattugglan sa...

Men oj så fina bilder du visar!! Och vilken himla söt klänning du hade ..du passade så bra i den..o skorna på kroken..hihi..men det är bra att man "kan" dansa barfota då fötterna blir för trötta att ha i ett par högklackat. Fin bild på "Elin"...ha en skön midsommar...

Monica sa...

Den klänningen passar dej perfekt!!
Roligt med bröllop är det ju alltid.

Ha en fin "johanni" helg

Monica