15 september 2009

Sommarens sista suck

Jag undrar vad vi har gjort för att fötjäna detta underbara höstväder?? Sommaren drar sin sista suck och förbarmar sig över oss, ger en sista sommarvärme... Jag nästan skäms över att ibland ha klagat över det "usla" sommarvädret när jag nästan varje dag får njuta av 18-20 graders värme. I mitten på September! Ofattbart!


Pratade med min mamma i telefonen för någon dag sedan, hon berättade att de skördar jordgubbar än. Tänk, de har ätit färska solvarma jordgubbar med vaniljglass hela helgen!! I September!


Det där 50+50-års kalaset jag var på i slutet av augusti om ni minns som läste då, tog en massa bilder på mina föräldrars trädgård som jag tänkte att ni också skulle få njuta av några...

Att skåla med champis är ett måste på kalas :)
 
  
 
 
 


Ta hand om ER! Vi hörs :)

6 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Vilka härliga bilder!
Ja det känns som att vi har fått lite extra sommar att njuta utav.
Kram:)

alegni sa...

härliga trädgårdsbilder! visst är det underbart med förlängd sommar i år. because we're worth it :)
skön onsdag!

mitt skärgårdsliv sa...

Fina bilder!! Ja visst har det varit ljuvligt väder hoppas det håller i sig en tid till!! Ha en bra dag!

Galleri MochB sa...

Men idag är det strax mycket kallare och man påminns om hur det kommer att bli... ;O) Härliga bilder!

Kamomilla sa...

Sommar sommar sommar...

Vecka - Vecka sa...

Underbara sommarbilder! Faktiskt! Man kan riktigt höra flugorna surra!

Kram, Lotta