1 juli 2013

Att få ett infall...

Igår kväll, när vi slöade i soffan jag och Storasyster, ringde min man och vi pratade på om dittan dattan och hur det nu kom sig så hade jag bokat oss på Viking XPRS till Tallinn hux flux - bara sådär. Eller inte nu så där bara. Fartyget min man jobbar på är på dock i Tallinn en vecka eller så så vi bestämde oss för att åka och hälsa på honom. Vi hade ju ändå ingenting viktigt för oss där hemma :)

Väldigt intressant det här med kryssning. Har inte varit på många i mitt liv och nu är storasyster med så vi satt i bilen och fnittrade att vi har åkt på tjejresa :) Hur som helst, här vimlar med barnfamiljer och människor i alla de olika former och storlekar... Som sagt, väldigt intressant dethär....

Men, nu Tallinn i några dagar, igen :)

2 kommentarer:

Kamomilla sa...

Tallin är ju kiva!

Livet på Sjögård sa...

Jo, här e kiva och kanske vi hinner se det som vi inte hann för ca 1 månad sedan när vi var här med Alexandra... :)