9 augusti 2012

Ett litet klick och...



Ibland hittar man finfina grejer som skapar ett stoort ha-begär, som de här dynorna. Blå-vita med super fina motiv. Men sen ändå så var de ganska dyra (trots att priserna kan vara opp till 70% billigare. Men int just de här dynorna) så det fick vara.
Dalani.fi är en slags klubb där man kan köpa grejer till billigare priser. Oftast finns där kända märken men även okända nykomlingar. Man måste registrera sig för att köpa produkterna men det är gratis att vara medlem (men extra roligare är det om man får en inbjudan, då får både den som blir inbjuden och den som skickade den, ett presentkort på 15€ :).Man får ett mejl då nya kampanjer kommer ut. Och jag gillar ju grejer som man får lite billigare :) Har klickat hem därifrån bl.a. lite dofljus och min sländtavla (tavelramen är förrästen ju från ikea).


Dofterna jag klickade hem var Vild Fig (vildfikon), Bergamot, Sandelwood (sandelträd?) och Honeysuckle (kaprifol). De är gjorda på sojavax med naturliga botaniska dofter (står det på burken :) ) Ah, vilfikon doften är magisk och även så bergamott. Sandelträddoften däremot var lite (väldigt) maskulin och kraftig så den har jag placerat ute i strandbastun. Doften påminner lite om myggmedel så den passar bra där :)

Och vem vet, kanske snart så hittar någon ny grej hem till oss :)

1 kommentar:

Kamomilla sa...

Fina saker, jag gillar!