14 september 2011

Svar på award-frågor

Fick en award av Lotta (eller Ingeborg) , Tack för den! :) och här kommer nu svar på frågorna:


1. Varför började du blogga?
Hade läst andra bloggar i nästan ett år då och bestämde mej för att pröva själv. Och på tal om det, har ju passerat bloggens 3-årsdag redan i augusti :)


2. Vilkabloggar följer du?
Jag har en lista där på min höger balk med olika bloggar jag gillar, där kollar jag alltid nya inlägg.


3. Favorit färg(er)?
Ojoj.... Kläder eller inredning? :) På kläder går alla ljusa färger som beige, vit, grå, ljusröd o.s.v. men nu på hösten gillar jag även gammaldax rosa och lila (ni vet, lite som ljung) och brunt m.m. Inredningsväg gillar jag även där ljusa färger med mörk accent. 
Men helt på riktigt älskar jag blå-vitt. Jag bara åh'ar och ah'ar när jag ser nåt blå-vitt... :)


4. Favorit film?
Ojoj... (igen). Alla romantiska komedier, ibland action. Och någon fantasy :)


5. Vilket land/länder drömmer du om att besöka?
Mina föräldrar träffades på en cykelsemester på Gotland och har sett härliga bilder därifrån sedan jag var liten så Gotland har varit önskemål nr.1 i många många år redan. Sedan efter det kommer Irland (där min syster bor för tillfället), Grekland, och stället där Fritidsresor har gjort sin reklam :) (t.ex den där med mads mikkelsen) jag bara älskar den snutten och musiken.... Dit vill jag oxo!






När man tagit emot awarden skall man länka till den man fått den av, svara på 5 frågor och ge den vidaretill 5 bloggar med mindre än 100 följare står det i Lottas blogg. Men nu kommer jag inte att ge den vidare, jag är själv så dålig på att svara på liknande awarder och så... Hoppas det är okej? :)

2 kommentarer:

alegni sa...

grattis till awarden!
vad fint ert golv blir (såg ju det på ett annat ställe) :)
kram

Vecka - Vecka sa...

Roligt att läsa dina svar :-)
Trevlig fortsättning på kvällen! Imorgon är det ju fredag igen!