31 januari 2010

Insnöade

Vart man än ser... ser man bara snö... Barnen tycker det är härligt men imellanåt blir man lite trött på det (bara ibland).


Det är endå inte mycket jag kan göra åt det. Sitter inne med spysjuka barn, har vakat med mellansyster i natt. Var själv sjuk i början på veckan, tätt följd av storasyster och nu då fröken nr.2 (väntar att lillebror slår följe vilken dag som helst... Mysigt :/) och det betyder att jag har en hemmadag imårån.
Dessutom var jag hemma hela förra veckan med en superflunssig lillebror (utom onsdag). På 2 veckor har jag varit på jobb hela 4 dagar. Hoppas kommande vecka är bättre än de två föregående :)

Ha en skön söndag alla!

4 kommentarer:

Vecka - Vecka sa...

Jag börjar nog bli trött på vintern.. nu vill jag ha vår!

Krya på er! Vi har också varit i flunssa hela veckan..

Kram, Lotta

alegni sa...

ojoj, så mycket elände ni har hos er nu. hoppas ni mår bättre nästa vecka.
ja, jag har tröttnat på vintern för länge sedan, men dessvärre ser den inte ut att släppa taget än. mera snö och kallt på kommande :(

Kamomilla sa...

Äsch... spysjuka är bara värst! Krya på er!

Sjöboden sa...

Usch låter inge vidare. Jag älskar snö men i lagom dos!

Kram c