24 januari 2010

Lillebror


 
 
 
 





Vår härliga lillebror, mammas buse, växer och blir stor. Snart har han födelsedag och blir hela 3 år. Hur i hela fridens går tiden såå snabbt?? Planerar att ha kalas om ca 2 veckor...
Måste bara visa han snygga nya innetossor till dagiset. Beställde dessa från tohvelisankari (toffelhjälten). De hade ett erbjudande jag inte kunde säga nej till... Men det fanns så många att välja mellan...

Visar lite bits and pieces från lillebrors rum. Samtliga saker är nya, och några har jag visat förr. Nåt som oxo ännu är kvar är den lila-ljusröda väggen.... Jag verkar nog aldrig få till den planerade målningen... :op

5 kommentarer:

Galleri MochB sa...

Ja huj vart tar tiden vägen... ingen aning faktiskt ;O) Grattis till er lille/store kille!
Och underbara bilder härunder och tänkvärda ord! Känns precis så hos oss också emellanåt... om det är någon tröst...
Ha en bra vecka! Kram Mia

alegni sa...

liten blir stor... visst går tiden alltför fort. alltför snart ska han ha moppekort och då ser du knappt röken av honom mer... passa på medan tid är! kram

Kamomilla sa...

Jättesöta tofflor och sååå söt kille! :)

Marie//Tekla Maräng sa...

Ja tänk så fort tiden går när man tittar på barnen, vips så har dom blivit ett år äldre.
Vad fina bilder på den lille killen och hans rum.
Kramar Marie:)

Unknown sa...

Helt otroligt faktiskt så tiden går, lite samma här, Felix är 2,5 och jag också tycker att jag blev mamma precis igår! Härliga bilder, speciellt den där man ser bara benen och de bara små fötterna på bänken! Roligt "frame:ad".