7 november 2009

Bloggtorka




Såhär ser det ut med bloggandet för tillfället... Har alldeles för mycket omkring mej just nu men kommer nog snart igen, bara allt lugnar sig lite.
Har alldeles för lite tid med sådan jag helst av allt sku villa göra, istället kretsar allt kring jobb, dagis, matlagning, läxor, städning... Ush med vardagssysslor ;)

Lite rastlöshet känner jag över att inte ha tid med det jag älskar mest, så jag trotsar ibland och gör som jag vill iallafall. Har lite ändrat om i vardagsrummet, lyssnat på julmusik och fingrat på juldekorationerna m.m Skapade en ny header åt mej, som ni ser är jag en liten bit påväg med julmyset... :)
Fönstret är ett gammalt från när vi bytte till nya i huset, hjärtanen köpta förra året kring juletid och änglavingarna från Tiimari. Allt på vår stockvägg i vardagsrummet :)

Hoppas ni alla har härlig tid med era nära och kära!

4 kommentarer:

Kamomilla sa...

Jag såg genast headern, den är härlig!!!

Livet på Sjögård sa...

Tack :)
Jag tror visst headern blev lite stor.... :)

alegni sa...

du är mitt upp i livet, och då finns det tyvärr inte så himla mycket tid för egna intressen. men vänta bara, innan du vet ordet av vill ungarna leva sitt eget liv och då har du allt tid i världen att blogga så mycket som "sielu sietää" :)
skön lördagsafton!

mitt skärgårdsliv sa...

Snygg header! Känner så igen mig.. tycker allt kretsar kring jobb, dagis, mat, städning mm. Jag har så mycket jag skulle vela hinna göra men tiden räcker bara inte till! Snart får man börja planera inför julen ska blir riktigt roligt! God fortsättning på helgen!