28 september 2008

Shopping

Ny dag med nya krafter. Va så trött igår för vi hade sprungit på stan hela dagen (nästan) och sedan väntade ett 30-års kalas på kvällen och jag kom hem i god tid (kl.22) innan kvällen blev för häftig ;) Ändå kunde jag inte låta bli att blogga runt en stund då jag kom hem (och för att visa lite bilder från igår).

Påfågelfjädrarna i vasen hittade hem till mej.


Nu är bilden lite "sunkig" för ljuset nere i vårt omklädningsrum till bastun är inte det bästa. Tvättfatet hittade jag på ett lopptorg och den fina diskborsten i min favoritbutik Liina Interior!

Tvålen som ligger i fatet kommer från Grekland. Mina föräldrar var dit på resa för några år sedan och hämtade till mej en äkta olivtvål (jo, det är en tvål, inte en möglig ostbit :))

Och tillsist den ljusröda tvålen. Doftar härligt och kommer också från butiken Liina Interiör.

Nu ska vi med barnen njuta av de sista timmarna av den lediga söndagen :)

Has det så bra!

5 kommentarer:

Kamomilla sa...

Hej!
Jag har inte hunnit håka att du nu startat bloggen- jätteroligt! jag ska genast lägga till dig på min bloggkollslista så jag vet när du lägger in nåt nytt!

Jätteroligt!
Välkommen!

Livet på Sjögård sa...

Så roligt och tack :)

Vecka - Vecka sa...

Så fina grejer! Har också en sån där diskborste som jag köpt på Ruohonjuuri. Borde nog ta och köpa en ny diskdel.. börjar bli lite sliten..

Kram,Lotta

alegni sa...

vilka söta prylar. o du har rätt, tvålen ser nog mer ut som en möglig ostbit ;)

Livet på Sjögård sa...

Det var det jag oxo trodde då min mamma kom med den i en påse :)