5 maj 2012

Dags igen


att skriva ett inlägg. Längtar helt sinneslöst till de här dagarna då man känner den svalkande vinden mot solvarma axlar....

Och så är jag helt out med min bildredigering... Sedan Picnik lade ner så saknar jag ett enkelt program att använda. Helst inget man måst ladda ner... Får inte PicMonkey att funka o Aviary verkar helt hebreiskt (den ska väl till telefonen). Suck!

Annat vad vi hållit på med sedan senast...:

Stekt och ätit vofflor ute. Första för i år men inte den sista :)

Myst i soffan och sett på familjefilm. All inkluded (katten) :)

Kramats :)

:)



2 kommentarer:

Livet på Sjögård sa...

Haha, kommenterar mig själv här...
Fick picmonkey delvis att fungera. Tydligen tog minabilder en jättestor del avutrymmet och när jag flyttade lite bilder till servern, plus en uppdaterad flashplayer, så verkar det funka...

Kamomilla sa...

Photoscape lär ska vara enkelt att ladda ner och använda (ifall du inte har en mac)