3 mars 2010

Laugh




 

"Laugh a lot when you're young, then all the wrinkles will go to the right places when your old"


Har haft så fullt upp att jag inte alls hinner med det jag vill, det händer ett och annat med barnen, jobbet och övriga livet... Fast jag har fått ha så mycket roligt i förra helgen. Då skrattade jag minsann (så jag hoppas texten där uppe slår in om "några" år då)... Vi var på ett vänners bröllop och det var så härligt vackert, och så roligt! :)
Synd bara att dagen efter blev lite tung att ta sig igenom.... ;)
Nu ska jag äntligen ta mej en titt på vad ni har pysslat med!

3 kommentarer:

Sjöboden sa...

Ja det var ett fint ordspråk. Vilken ljuvlig bild på rosorna!

kram C

Unknown sa...

Undrar om jag såg lite bilder från det bröllopet på facebook.. i så fall såg det ut att gå fartfyllt till på kvällen ;) Med min mans kusin dansande på bordet etc ;) Såg ut att vara roligt!

Anne sa...

Hej!

Så fina bilder du visar och vilket klokt ordspråk.

Jag är så förtjust i din tapet som man ser i bakgrunden, underbar!

Ville även passa på att önska trevlig helg och tala om att det finns lite solsken till dig att hämta inne hos mig.

Kram Anne