4 december 2008

Hej på er! Tack för kommentarena i förra inlägget. Det är så roligt att få höra att man gjort nåt fint som även tilltalar andra :)
Skulle maken ha varit hemma så hade han bara tittat lite och skakat på huvudet och undrat om jag inte har något bättre att göra än plantera granar i krukor ... :)



Vita tulpaner till lillebrors kalas förra året

Nu är det så att jag kommer att ställa till med kalas för jag fyller år på mellandagarna (fyller jämna 30 år :) och har hyrt ett festställe till nyår. Att mingla, äta nåt gott och umgås och ha roligt är ju givet men det skulle vara roligt med nåt program oxo, t.ex några roliga lekar, och nu undrar jag om ni har nåt skoj på lager som man kunde dra för en ca 35-40 personer? Jag är tacksam över alla tips och förslag!

Och när jag nu ändå är igång så vad skulle man kunna bjuda på för smågott att äta till så många men som inte ändå kostar skjortan? Det finns så mycket jag funderar på men allt kan jag ju inte ha. Har ett tema till festen, kände mej sugen på ett 50-tals glamor i äkta Hollywood stil. Tänk er Audrey Hepburn, Marlyn Monroe m.m.... Det var inte obligatoriskt att klä sig så utan den som känner sig modig och vill får göra det. Ska bli spännande att se hur det går :)

4 kommentarer:

alegni sa...

usch, jag är urkass på att hitta på program, därför valde min kompis o jag när vi firade gemensamt 40-årskalas på en lokal att skriva på inbjudningskortet att gästerna får stå för programmet. det blev RIKTIGT lyckat!
o så bjöd vi på chili con carne o ris, hembakt bröd o sallad o pastasallad med bröd till nattmat...

Kamomilla sa...

50-tals glamour skulle klä dig så bra!! Go for it!

Marie//Tekla Maräng sa...

Ska försöka att använda huvudet så att jag kan klura ut någon idé? :-D

Vecka - Vecka sa...

Hej!
Det blev ingen vinst för dig i min tävling den här gången - bättre lycka nästa gång!

Kram, Lotta