22 mars 2014

God doft i hela huset

Idag har jag faktiskt bakat, både semlor, bröd och bulla. Lillebror var sjuk så jag var ändå "fast" innomhus så jag passade på. Vet faktisk inte när jag senast har bakat, så nu fick det fina soliga vårvädret där ute klara sig utan oss en dag...
Sku nog på riktigt ha behöva komma ut ett slag i solen, har varit så fruktansvärt trött i någon vecka nu (somnat i soffan och allt!) och vet inte vad det beror på. Kunde ju vara att pollensäsongen dragit igång, eller våren (men brukar inte reagera såhär). Eller en annan grej, men måste bara kolla runt lite och fråga andra så vet jag mer sedan. Men iallafall. 
Nu har vi magarna mätta och frysen fylld en tid (några dagar iaf) frammåt...

Hoppas ni har haft en skön lördag :)






Våran Mammakatt! Hon ska alltid vara med överallt :)

Inga kommentarer: