14 september 2012

Ett till

tips om min fina hemstad. De här, fiskarfamiljen Kellgren, bor på Pellinge och har godaste fisken i nejden (klicka på länken här nedan). Och dessutom är dom jätte trevliga :). Man kan träffa dem på Pellinge sommartorg där det även finns annat fint till salu av lokala hanverkare och odlare...
Har faktiskt inte i sommar hunnit så ofta till torget som jag hade velat men det kommer ju flere somrar :)

Gastronomer gillade fisken

Just nu har vi hög fredagsmys-fakor i vårt hus, har vår soffa full med skrattande barn. Flickorna bjöd några vänner på filmkväll och det är värrigare fnitter och skratt i vardagsrummet. Och popcorn såklart! Härligt att se dem trivas... :)
Hyrde även en film till mej sen när det är min tur att kasta mej i soffan (när kompisarna åkt hem och mina barn är i säng), ska se "the hunger games". Har någon av er sett den?


Och här är den svenska versionen av Drömmarnas stad som jag hade i mitt förra inlägg..

Drömmar att bo i

Hoppas ni har en fin Fredag! :)

Inga kommentarer: