8 april 2012

Gott nog...

Ugnsstekt lax med grön pesto och ugnsrostade grönsaker

...med enkel ugnsstekt lax och lite grönsaker till middag idag, har ätit så mycket annat gott de senaste dagarna så det här känns "enkelt oc hemma". Fick middagen nästan helt för mej själv dessutom, hade stekt plättar som vi åt med snömos (vispad grädde) och jordgubbssylt bara någon timme före så barnen var inte ens hungriga och mannen han är inte mycket för fisk... Synd för dem men yey för mej :)






Har haft en fin söndag idag. Barnen har haft kompisar och jag har fått gå och pyssla omkring i huset mest för mej själv. Har njutit såå!
Här är min nya favvoskjorta. Älskar det där blå-vita, har jag nämnt det förut?? :) Väntar bara på varmare väder då jag slipper täcka in den under jackan ;)

Hoppas ni alla haft en skön påskhelg!? Och än är den ju inte slut, har ännu en ledig dag kvar. Njut! :)

3 kommentarer:

Sjöboden sa...

Visst är det skönt med långhelg.... Har njutit av andras goda mat i två dagar ;)
Superfin skjorta, gillar också de färgerna!

kram kram

Vecka - Vecka sa...

Ser gått ut, nu blev jag hungrig! Blåvitt är en favorit här med! Fin skjorta!

Made by Mary sa...

Underbar mat undebrar skjorta. Sådär härligt lantlig och lite marin på ngt sätt... :) Kommer sitta fantastiskt i vår och sommar!! Kram Mary http://madebymaryblogg.blogg.se