2 juni 2011

På ytan


Naturen där ute är som vackrast just nu. Härlig fräsh grönska och ljuvliga vildblommor (somliga kallar det ogräs ;) )
~ ~ ~ ~ 
Dagen började fint idag, hade en liten "ta-hand-om-dej-själv" stund med en hudvårdskonsulent från ett märke som heter Mary Kay. Verkar intressant och får prova produkterna några dagar. Någon som är bekant med dem?

Utseendet på burkarna tilltalar mej verkligen, väldigt romantiskt med gammaldags blekrosa. Kanske lite 60-tal över det hela?
De skulle gärna få komma och bo i mitt badrumsskåp bara för utseendets skull, hihi. Väldigt ytligt av mej, bokstavligen ;)


Sedan hände nånting och jag har haft en väldigt trög dag, inte riktigt fått någonting gjort alls.... Vädret var svalt och blåsigt, inte alls som igår då det var 27 grader varmt.
Men imorgon är det en ny dag och en ny chans. Jag tror det blir bra :)

3 kommentarer:

Kamomilla sa...

Har hört men inte sett och inte testat. Men guud så fina blombilder!!

Mrs Kissekatt sa...

fina bilder som vanlit :) har testat några av MK:s produkter o har varit nöjd :)

Så Vitt Jag Vet sa...

Vad skoj att du vill vara med om min utlottning...
Vad fina blommor du visar... Oioner är alltid lika vackra ! Nu bär det av på avslutning och sen skall studenterna firas här i byn ... olen skiner så det blir en toppen dag . Hoppas din dag blir fin !
Kraam
Sanne