20 mars 2011

När kommer våren?







Åtminstone här inne har körsbärskvistarna slagit ut i blom, ljuvligt!
De ger mej lite mer tålamod på att vänta, den eviga väntan, att våren på riktigt ska komma....
Och lite mer timmar till dygnet tack. Har jobbat sedan första mars och sedan dess har tiden bara flugit iväg...


Egentligen suras jag för bilderna vill inte vända sig hur jag än gör :( men kan inte hjälpas för jag vill ju visa de fina bilderna :)
~~~
*Edit: Så vitt jag vet, tack för tipset att editera i picasa albumet, det fungerade :)
~~~


Har ett projekt på gång som ja har haft i tankarna att göra i redan 5 år, åtminstone, men bättre sent än aldrig eller hur? ;)





Hoppas ni haft en skön helg, det har vi åtminstone haft med många vänners sällskap :)

2 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Hejssan ! Fina vår bilder du visar ! Man får bara vända på lapptoppen så ser man bilderna rätt.
Har du prövat att vända bilderna nu då du har dem på bloggen. Mina finns åtminstone automatiskt i Picasa webbalbum då. Pröva att vända dem där...
Ha det bra !
Kraam
Sanne

Så Vitt Jag Vet sa...

Va roligt att det funkade ! Är verkligen inte nån datanörd men har lärt mej ett och annat när man fixar med bloggen !
Kraam
Sanne