27 maj 2009

Årets första....

... jordgubbspaj med limecreme






.... och årets första simmtur... :)








Tack alla söta ni som orkar komma in och titta till mej... Har varit så dålig på att uppdatera bloggen. Här händer så mycket just nu, jobbet och familjen tar sitt, så jag är ganska trött på kvällarna så jag har inte riktigt villa sitta här och grejat på datorn.
I inredningsväg har det hänt lite alltmöjligt igen, visar snart bara jag hittar tid :)

Nu har vi lite hunnit njuta av sommarväder den här veckan. Jag har en "mellanpaus" från mitt jobb. Tillfälliga vikariatet tog slut förra fredagen och mitt sommarjobb börjar 1.6. med veckoslutsjobb och kvällsturer (om jag förstod rätt) *pust*

Nu är barnens luch fördig, bäst jag går innan de blir så hungriga att det bara blir pannkaka av den ;)

Kram på er!

4 kommentarer:

Kamomilla sa...

Härliga bilder!!!

alegni sa...

jag håller med kamomilla! pajen är ju bara to die for!!
ingen fara, sköt det viktigaste först o sen uppdaterar du bloggen när du har tid o lust.
kram

Anne sa...

Vilka härliga bilder!
Underbar på "di små" som sitter på stenpiren med handdukar och solar :)

Pajen såg hur mumsig ut som helst!

Ibland snurrar livet fort och man har andra saker för sig, så är det bara. Bloggandet ska vara kul och kravlöst.

Kram Anne

Galleri MochB sa...

Ni är nog rätt galna därnere i södern ;O) Jag menar som vågar er i vattnet redan!! Härlig bild den där de sitter på bryggan. Ha det bra! Kram Mia