12 juni 2010

Hoppsan...

Blogger ger nya möjligheter att ändra i bloggen så jag testar ... har liksom lite renovering på gång ;) blir det alldeles för råddigt får jag försöka fixa tillbaka som det var innan... Berättar så ni vet vad det yrar på här :)
Är inte precis någon expert...

Idag firar vi min man som fyller år. Synd att det blåser så hårt (ca 10m/s enligt vädersidan), tälten hålls inte upp på gården så vi får vara innomhus.
Har varit lite frånvarande igen. Ids inte ens berätta hur lite tid jag har till allt... Men snart har jag semester :) (nå, det blir ju nog först i juli, men ändå)

3 kommentarer:

alegni sa...

fin layout! en liten snutt text är skymd där uppe, men annars ser allt prima ut!
gratta jubilaren. trist att vädret inte orkade uppföra sig idag :/

Marie//Tekla Maräng sa...

Oj så stort allt har blivit får liksom inte riktigt plats i min lilla burk. Ser snyggt ut förutom en liten snutt text som är skymd uppe i vänstra hörnet.
Förstår inte vädret att du vill ha fint när din jubilar fyller.
Kramar:))

Kamomilla sa...

Wow så snyggt på din sida! Och wau vilken bild!